верига магазини "триста"
АНКЕТА ЗА КЛИЕНТИ
Тази анкета се прави с цел да подобрим обслужването в магазина, да Ви създадем една положителна емоция и да удовлетворим и
най-непредвидимите ви желания!
Молим да отделите време за да отговорите на следните няколко въпроса:
Вашето име
E-mail
Моля посочете името на магазина, за който ще попълвате анкетата:
Колко пъти седмично посещавате магазина?
Кое според вас е основното предимство на този магазин, заради което го избирате за пазаруване пред останалите магазини в района (може да посочите повече от 1 отговор)
На какво ниво смятате, че е обслужването в магазина по скалата от 1 до 10, (като 1 е много зле, а 10 е отлично)
1
10
Според Вас има ли служител който превъзхожда с отношението си и обслужването останалите ни служители? Моля посочете име на служителя.
Има ли служител, който според Вас не отговаря на добрите партньорски взаимоотношения клиент - продавач и не сте доволни от неговото обслужване? Моля посочете име на служителя
Как оценявате разнообразието от продукти в асортимента на магазина по скалата от 1 до 10 (където 1 е много зле, а 10 е отлично).
1
10
Кои стоки бихте желали да пазарувате, но не ги намирате в обекта ? Моля посочете вид или група стоки.
Молим за вашите препоръки и забележки, за да отговорим в по-пълна степен на Вашите очаквания?
Вие сте:
Вашата възраст: